© 2020 All rights reserved
Marketing De små virksomhedsejers evige dilemma er, hvordan deres egen virksomhed kan klare at markedsføre sig selv med en slank eller minimal kontant. Med fremkomsten af sociale medier er det blevet lettere, men der er andre måder, der ikke behøver at koste skjorte. Ny forretnings tips til ni billige måder til effektiv markedsføring.
Markedsførings budgettet var tidligere en rigtig stødesten for mindre virksomheder. Men i dag hævder mange, at de kan administrere markedsføring fuldstændigt via sociale medier til minimale omkostninger.
Men sociale medier bør ikke være de eneste kanaler til din markedsføring. Her er syv tip til, hvad du kan gøre for at vokse din virksomhed uden at afslutte indholdet af kassen.
1. Tips til billig markedsføring. Opret din egen meget korte præsentation. Det skal være slående, kort og gøre publikum interesseret i dig og din virksomhed. Det skal være så kort, at du kan trække det under en lifttur.
2. Glem ikke dit eget kvarter. Selvfølgelig er det interessant at markedsføre produkter og tjenester på store markeder. Men dit eget kvarter, hvor du bor, bor og arbejder, er ikke til at foragte. Ved at oprette en strategi for din egen kommune lærer du de mennesker – og virksomhederne – der er der, at kende. Derefter kan du også forstå, hvad de har brug for, og tilpasse dit salg i overensstemmelse hermed.
3. Netværk og samarbejde ofte. Der er masser af virksomheder omkring dig, men du konkurrerer kun med nogle få. Sørg for at lære andre iværksættere at kende dit sted, og begynde at samarbejde med dem. Sammen kan du muligvis tilbyde arrangementer, der tiltrækker flere kunder, end du kan klare alene.
4. Brug tale gaven (hvis du kan). De, der ved, at du står uden problemer og siger din mening måske bør tænke over, hvordan du kunne blive inviteret til at tale på forskellige arrangementer eller kurser. Hvis du bliver kendt som en interessant taler i dit felt, påvirker det din troværdighed og din virksomheds brand.
5. Bed dine tilfredse kunder om referencer. Bed dine kunder om at anbefale dig, når de er tilfredse med det, du har leveret. Giv dem noget lille som tak for din hjælp. Anbefalingerne er steget i værdi i dag, ikke mindst gennem de sociale medier og alle prissammenligningsider.
6. Vedligehold dine kontakter – og opret nye. Det er meget lettere at beholde en kunde end at få en ny. Men du skal sørge for, at du opretholder og styrker dine forhold, så det fortsat vil være loyal.
7. Beløn dine tilfredse kunder. Alle kan godt lide at få noget lidt billigere. Du kan uden store omkostninger opbygge et rabatsystem, så dine loyale kunder føler, at de får noget eksklusivt til at handle med dig. Det er en fantastisk måde at fastholde kunder, samtidig med at det signaliserer noget interessant for dem, der endnu ikke er blevet din kunde.
Ønsker du at ringe til os eller sende os en mail så har du vores info her;
+45 22 22 28 67
+45 22 22 28 68
Krims vej 11F København S
Amager, Danmark CVR. 40323279
Hello@NorhMedia.Dk
Info@Norh.Eu
© 2020 All rights reserved
Bliv ringet op